ورازان ، دلکده ی گمشده کوهستان
MyLoveVarazan

با سلام خدمت هم دلکده ای های عزیز

خداحافظي ملکی فرماندار نور و   انتصاب عبدالقدیر مشایخی

در حالي كه طي ماههاي گذشته خبرها از عزم جدي معاون سياسي استاندار مازندران براي تغيير چند فرماندار حكايت داشت اما شنيده شد كه مقاومت و حمايت برخي افراد ذي نفوذ موقتا مانع از اين تغييرات در برخي از شهرها شده بود .

گفته مي شود معاونت سياسي استانداري مازندران از ماههاي گذشته برنامه تغيير چند فرماندار را داشته كه دخالت و اعمال نفوذ برخي مانع از اين تغييرات و يا طولاني شدن پروسه آن شده است .

اكنون پس ازفطعي شدن تغيير عبدالله ملكي كه انتقادات زيادي به مديريت وي بر فرمانداري شهرستان نوراز سوي نيروهاي ارزشي و اصولگرا واردشد ، عبدالقدیر مشايخی به عنوان فرماندارجديد  شهرستان معرفي شد .

گفتني است عبدالله ملكي از مهرماه ۱۳۸۷ تاكنون فرماندار نور بوده است. 

معرفی عبدالقدیر مشایخی

عبدالقدیر مشایخی متولد شهر رویان است كه دارای ۲۰ سال سابقه اجرایی در سطوح مختلف مديريتي است .

وی شصت ماه سابقه حضور در جبهه هاي نبرد داشته واكنون نيزدر كسوت جانبازی مي باشد و  مسئولیت های متعددی را در سپاه تجربه كرده است.

فرماندهی سپاه نواحی نور و نوشهر، آخرین سمت هایی است که مشایخی در کارنامه اجرایی خود دارد.

گزارش خبرنگار " شمال فردا "از نور حكايت از رضايت مردمي ، نخبگان و اصولگرايان از اين انتصاب دارد .

جناب آقای عبدالقدیر مشایخی از زمان های دور به دلکده لطف داشتند ایشان هر ساله در مراسم یادواره شهدای ورازان حضور فعال و همیشه سخنرانی مجلس به ایشان سپرده می شد .انشالله روابط ایشان با دلکده نزدیکتر خواهد شد .  ما هم  ورازونی های غیور همیشه در صحنه با كمال مسرت انتصاب شايسته جنابعالي را بسمت فرماندار شهرستان نور كه از لياقت و شايستگي تان نشات مي گيرد صميمانه تبريك عرض نموده و توفيقات روزافزون شما را در راه خدمت به مردم شریف شهرستان نور آرزومندیم .

نوشته شده در تاريخ جمعه 25 مرداد 1390برچسب:, توسط جوانان دلکده |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.